REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

O-FISH

 

  • 1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu
  2. Właścicielem Sklepu jest: FHU O-Fish Kornela Samul ul. Kosynierów 10A, 78-520 Złocieniec NIP 672-19-09-755
  3. Regulamin oraz polityka prywatności jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Sklep wystawia paragon oraz fakturę VAT na zakupiony towar.

  

  • 2

Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
  • poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  • telefonicznie

 

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  2. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

 

  • 3

Płatności

  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce dostawa i formy płatności.
  2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

 

 

  • 4

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

 

 

  • 5

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się ze Sklepem i przedstawić opis niezgodności.
  2. Reklamacja powinna być złożona w dniu dostawy towaru do klienta.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 7 dni roboczych.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, koszty dostaw ponosi Sklep.

 

  • 6

Ochrona prywatności

Wszelkie informacje o ochronie prywatności zawarte zostały w polityce prywatności.

 

  • 7

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

  • 8

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
  3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
  4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
  5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
  6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.